
گارانتی مینی بیل مکانیکی سانی SANY ، تعهدی است که کارخانه به خریداران انواع مینی بیل های مکانیکی خود میدهد و شامل تمامی مینی بیل های زنجیری و لاستیکی 3.5 تن ، 6 تن ، 6.5 تن و 7 تن می شود. تمامی خریداران مینی بیل سانی می توانند این گارانتی را از طریق ایران سانی (نمایندگی رسمی فروش سانی) از کارخانه دریافت کنند تا در صورت وجود نقص یا مشکل در محصول طی مدت مشخصی، آن را رفع کنند . برای آگاهی از شرایط گارانتی مینی بیل مکانیکی سانی با ما همراه باشید…
گارانتی مینی بیل مکانیکی سانی شرکت ایران سانی چیست؟
ایران سانی گارانتی می نماید كه كليه قطعات و اجزای تشكيل دهنده ماشين آلات راهسازی اعم از انواع مینی بیل مکانیکی ، عاري از هر نوع عيب و نقص در زمان تحويل به خريدار بوده و چنانچه در مدت گارانتی عيب و يا خرابي به وجود آيد و مورد تائيد شرکت سازنده قرارگیرد (باتوجه به بند محدودیت های ضمانت در ذیل) بصورت رايگان توسط شرکت ایران سانی رفع عیب خواهد شد.
شرایط اعتبار گارانتی مینی بیل مکانیکی سانی چگونه است؟
- این گارانتی درصورتی معتبر است که به امضاء نماینده خریدار و نماینده واحد خدمات پس از فروش رسیده و ممهور به مهر شرکت ایران سانی باشد.
- فقط اپراتور معرفی شده از طرف خریدار که دوره آموزش اپراتوری و سرویس و نگهداری ماشین فوق را گذرانیده و موفق به دریافت گواهینامه مهارت گردیده است مجاز به استفاده از دستگاه می باشد. دارا بودن این گواهینامه برای دریافت خدمات در دوران گارانتی الزامی و ضروری است.
- مطالعه و رعایت و اجرای مفاد این کارت گارانتی و دفترچه ضمائم گارانتی که در زمان تحویل دستگاه به نماینده خریدار تحویل می گردد الزامی است.
- تبصره: مدت زمان توقف بیش از زمان استاندارد تعمیرات ، به زمان دوره ضمانت مربوطه اضافه میگردد.
توجه داشته باشید دوران ضمانت( گارانتی) : دوازده ماه شمسی یا 2000 ساعت بهره برداری از تاریخ تحویل به استفاده کننده ( هرکدام زودتر تحقق یابد ) میباشد. شروع ضمانت از تاریخ مندرج در فرم صورتجلسه تحویل که توسط خریدار امضاء شده ملاک می باشد. |
چه قطعات و لوازمی یدکی شامل شرایط گارانتی ایران سانی می شود ؟
در دوران گارانتی ، تعمیر یا تعویض آن قطعاتی که در ضمانت می باشد و از نظر مواد و ساخت توسط شرکت سازنده و یا نمایندگی ایران معیوب تشخیص داده شود به صورت رایگان می باشد. این قطعات شامل موارد زیر است:
– اقلام ضمانت شامل كليه قطعات و تجهيزات دستگاه، به غير از اقلام و لوازم مصرفي و استهلاكي مي باشد .
– لاستیک و باتری درصورت کاربری صحیح و تایید کارشناس ایران سانی 300 ساعت کار و یا 3 ماه از تاریخ تحویل( هرکدام زودتر محقق گردد) گارانتی می باشند.
– لوازم برقی در صورت استفاده صحیح اپراتور و عدم نوسانات برقی ، نفوذ آب و ضربه خوردن با تایید کارشناس شرکت ایران سانی مشمول گارانتی می باشند.
– قطعات مصرفی و فرسایشی ، اجزاء در تماس با زمین ، به غیر از مواردی که به تائید کارشناس شرکت ایران سانی برسد، مشمول گارانتی نمیباشند.
– قطعات تعویضی به مدت شش ماه یا 500ساعت کارکرد از تاریخ انجام سرویس ( هرکدام زودتر فرا برسد ) ضمانت می گردد.
مینی بیل مکانیکی سانی خدمات پس از فروش دارد؟
دوران تعهد( وارانتی)
شرکت ایران سانی متعهد میگردد نسبت به ارائه خدمات و تامین قطعات دستگاههای فروخته شده به مدت ده سال اقدام نماید.
محدودیت های ضمانت و گارانتی مینی بیل مکانیکی سانی کدامند؟
شرکت ایران سانی در موارد ذیل مسئولیت نخواهد داشت:
1- تعمیر و یا تعویض
- عیوب ناشی از ورود اجسام خارجی و یا عوامل طبیعی.
- قطعات مصرفي شامل روغن، گريس،خنك كنندهها، فيلترها، تسمهها، لامپ ها، ناخنها و باکتها، لنت های ترمز ، تیغه ها وشیم ، قطعات تفلونی و….
2- عدم انجام سرویس های دوره ای که تاریخ آنها منقضی گردیده است.
3- هزینه تعمیر، تعویض و هرگونه هزینه پرداخت شده که توسط افراد غیر مسئول به جز شرکت ایران سانی انجام گرفته باشد.
4- هر دستگاهی که در معرض آسیب های زیر قرار گیرد:
- سوءاستفاده، استعمال غلط و بیجا و خارج از ظرفیت های مشخص شده دردستورالعملهای کتابهای فنی و آموزش های ارائه شده است.
- مسامحه در سرویس و نگهداری و همچنین استفاده از دستگاه در زمانی که قطعات لق، شکسته و یا خراب وجود دارد.
- حادثه و یا تصادف یا کار در مجاورت مواد شیمیایی ، نمک و مواد و خاک با خورندگی بالا
- نصب، تنظیم، تعمیر و یا تغییر غیر مجاز در دستگاه ، اجزاء و قطعات توسط اپراتور ویا تعمیرکاران غیر از شرکت ایران سانی
- تنظیم و مونتاژ به جز آنچه در دفترچه راهنما و تعمیر مشخص گردیده است.
- استفاده از قطعات و لوازم غیر اصلی و انجام تغییرات و اصلاحات غیر مجاز.
- بکارگیری دستگاه توسط افراد غیر مسئول و آموزش ندیده
لازم به ذکر است شرکت ایران سانی مسئول تعمیر و تعویض قطعاتی که درضمانت فوق ذکر شده ، می باشد و مسئولیتی درقبال نقض ضمانت، حادثه، ضرر و زیان، هزینه مستقیم غیر مستقیم و از دست دادن درآمد ، سود یا تولید و هزینه اضافی و هرگونه خسارت را از خود سلب می نماید. همچنین فقط ملحقات و متعلقات جانبی مورد تایید شرکت ایران سانی در دوران گارانتی و وارانتی قابل نصب بر روی دستگاه و بهره برداری می باشند. |
قبل از استفاده از مینی بیل های مکانیکی به این موارد توجه کنید.
چون سرویس به موقع و نگهداری ماشین آلات طبق دستورالعملهای فنی کارخانه سازنده بسیار مهم بوده و همچنین عملیات مربوط به حفاظت و نگهداری و کارکرد آن در بالا بردن بازدهی ماشین آلات بسیار مؤثر است، مراتب ذیل را قبل از شروع به کار دقیقاً مورد توجه قرار دهید.
- مطالعه کامل دفترچه سرویس و نگهداری (همراه دستگاه تحویل شده است)
- سرویس های دوره ای شامل:
الف) سرویس اولیه 50 ساعت : روغن موتورتوسط مالک تهیه شده و سرویس به صورت رایگان انجام می شود.
ب) سرویس 500 ، 1000 و 1500 و 2000 ساعت : با تامین روغن ها و فیلترهای اصلی مصرفی و پرداخت هزینه ایاب وذهاب توسط مالک ، سرویس ها بدون دریافت اجرت انجام می شود.( به علت وجود فیلترهای ظاهرا” یکسان و بی کیفیت در بازار ، تامین فیلترها و روغن های مصرفی از شرکت ایران سانی الزامی می باشد.)
تبصره: درصورت دستکاری در ساعت کارکرد و یا عدم گزارش خرابی آن توسط مشتری به ازای هر روز از آخرین گزارش 10 ساعت کار در نظر گرفته میشود.
تبصره: چنانچه سرویس های دورهای ردیف (ب)درزمان مقرر و با استفاده از قطعات اصلی شرکت ایران سانی انجام نپذیرد،خرابی های ناشی ازعدم انجام سرویس ، مشمول گارانتی نبوده و کلیه هزینه های ناشی از خسارت به عهده مالک می باشد.
- کلیه اتصالات دستگاه، به صورت روزانه کنترل و در صورت لزوم آچارکشی گردد.
- کلیه گریس خورها، به صورت روزانه گریس کاری شود.
- کلیه روغنها به صورت روزانه بازدید و در صورت مشاهده کمبود، روغن اضافه گردد.
- لوله های روغن به صورت روزانه بازدید و در صورت مشاهده نشتی، آچارکشی شود.
- شیم گیری ادواری در هر 200 ساعت انجام شود.
توصیه به صاحبان دستگاه و رانندگان عزیز و خریداران مینی بیل های مکانیکی
الف) درصورت مشاهده هرگونه مشکل فوراً با واحد خدمات پس از فروش هماهنگی به عمل آورید.در صورت اعلام خرابی بعد از 48 ساعت ، خرابی مشمول گارانتی نخواهد بود .
ب) همیشه ظرفیت دستگاه را مد نظر قرار دهید.
ج) قبل و بعد ازکار روزانه نسبت به تمیز نمودن و بازدید کلیه قسمتهای دستگاه اقدام نمایید. پر نمودن تانک گازوئیل در انتهای هر روز کاری ، موجب افزایش طول عمر سیستم سوخت رسانی می گردد.
د) کارت گارانتی در دستگاه و در دسترس باشد. مفقود شدن کارت گارانتی باعث ابطال تعهدات خدمات پس از فروش می گردد.
پرداخت چه هزینه هایی بر عهده خریدار می باشد؟
- توقف و معطلیهای غیر ضروری که به علت عدم هماهنگی مصرف کننده و کوتاهی در تهیه مقدمات سرویس ها پدید آید.
- پرداخت فاکتورهای قطعات و لوازم مصرفی و یا قطعات درخواست شده.
پرداخت چه هزینه هایی بر عهده شرکت می باشد؟
در صورتي كه خرابيهاي دستگاه مشمول گارانتي باشد، موارد زیر نيز مشمول گارانتي ميباشد:
- تهيه قطعات مورد نياز، روغنهای مصرفی ، وسيله جابجايي مانند جرثقيل ليفتراك و حمل قطعات تعمير شده.
- چنانچه عیوب موجود در هر یک از مجموعههای دستگاه سبب بروز حادثه گردد، خدمات مربوطه بر عهده شرکت میباشد.
- هزینههای بارگیری، حمل و نقل، نصب و راه اندازی دستگاه در زمان بروز خرابی در دوران گارانتی بر عهده شرکت میباشد.
- تعویض قطعات مصرفی و استهلاکی ناشی از عیب موجود در هر یک از مجموعههای دستگاه بر عهده شرکت میباشد.
خریداران محترم لازم است بدانید
- شرکت ایران سانی حق هرگونه اصلاحات و تغییر مشخصات در دستگاه را برای خود درهر زمانی جهت بهبود عملکرد و بازدهی محفوظ میدارد و این تغییرات شامل دستگاههای قبلی نمیباشد.
- ضمانت در قبال دستگاه های وارداتی بر اساس متن مندرج در کارت ضمانت بوده و هرگونه ضمانتی که خارج از ضوابط فوق باشد از نظر شرکت ایران سانی باطل و غیرقابل اجرا بوده و شرکت ایران سانی متصور هیچگونه مسئولیت دیگری نخواهد بود . هرگونه مسئولیت در قبال تعمیراتی که توسط پرسنل این شرکت خارج از ضوابط تعریف شده باشد از درجه اعتبار ساقط است.
- جهت اثبات تخلفات خریدار نسبت به مفاد ضمانتنامه بین طرفین در صورت عدم تایید گزارش فنی کارشناسان واحد خدمات پس از فروش با کد مدرک FC 51/B مبنی بر تایید احراز تخلف خریدار باشد، و خریدار هرگونه ادعا و اظهار خلافی نسبت به گزارش کارشناسان واحد خدمات پس از فروش را از خود سلب و ساقط نمود.
- ضمانتنامه المثنی صادر نخواهد شد.